Wednesday, September 21, 2011

YaNg MeMBaZir ItU KaWan SyaITan!!


Assalamualaikum..

Hari nih kan bukan ker wordless?hahahhaa..xperlah just nak sharing sumting...Hari Isnin tu kan tgk kak Naz tuh pos kat FB dia puding roti marble..whoaaa berkenan sungguh..kebetulan kat rumah tuh tinggal 4 keping roti..lebihan sarapan dan buat pudding tembikai hari tu..Itu pun 2 dr 4 keping tuh kulit roti jerk..lagipun Isnin tuh ade marhaban kat rumah kak ngah ku..jadi balik kerja..terus aku buat puding roti ikut version puding tembikai hari tuh lah..senang je nak buat kan..

Ingat nak juga buat belang2 macam kak Naz tu buat tapi agar2 serbuk yang ader tuh..warna hijau lah plak..ooo layanz lah warna hijau terus..dan ini lah hasilnyer..

Semalam Kak nor buat puding roti jugak..guna acuan SM..whoaa cantik betul pudding ros tuh..bila lah nak dapat SM satu??Nantilah kalau ader rezeki..InsyaAllah.



Nak bawa bagi org kan..jadi tak lah haku potong dulu..This recepi is the keeper..mmg akan ku buat lagi dan lagi!!

2 comments:

Naz said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ninazsyafinaz said...
This comment has been removed by the author.